.

Berita Terkini - Mac 2011

1. Pembinaan Sekolah Kebangsaan Cina yang telah siap dibina dan telah beroperasi. Cepat sungguh pembinaan sekolah tersebut, tak sampai setahun pun. Katanya sekolah-sekolah yang seumpamanya di Rawang telah penuh serta sesak dan tindakan membina Sekolah tersebut adalah tepat.

2. Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor berpindah ke Bukit Sentosa. Perkara ini tak dapat dipastikan. Ada juga pembinaan bangunan pejabat sedang dibina di sebelah stesyen minyak ESSO.

3. Pembangunan Kompleks perniagaan TESCO. Ini memang sahih. Pembinaan sedang rancak dibina. Ada TESCO best juga boleh jadikan mobile office. Kat area situ P1 punya coverage memang tip top. Cuma tak banyak premis yang sediakan tempat nak surfing internet beserta power socket elektrik. Restoren Salam kat Bukit Sentosa tu pulak crowded sangat.

4. Projek kompleks dan deretan kedai, pejabat dan bank sedang di bina sepanjang laluan antara Tol Bukit Beruntung hingga ke Bandar Bukit Sentosa.

5. Sebuah Universiti Madinah akan dibina diantara Bukit Beruntung dan Bandar Bukit Sentosa.

6. Pembinaan jalanraya dari Bukit Sentosa 3 ke Serendah. Jalan potong tanpa melalui Jalan Sungai Choh


Tuesday, March 29, 2011

Trek Prima Beruntung

Trek Prima Beruntung:Sunset Ride - 08 August 2010

Distance : 12.7km
Location : Prima Beruntung, Rawang
Moving Time : 1 Hours 5 Minutes


Setelah sekian lama kami tidak menjejakkan kaki di Bukit Prima.Akhirnya pada petang Ahad yang lalu kami berlima berjaya menawan kawasan bukit Prima sambil menikmati suasana matahari terbenam. Kawasan Bukit Prima yang berbukit-bukit amat sesuai untuk mereka yang sukakan pendakian yang memenatkan. pada petang Ahad yang lalu kami berlima berjaya menawan kawasan bukit Prima sambil menikmati suasana matahari terbenam. Kawasan Bukit Prima yang berbukit-bukit amat sesuai untuk mereka yang sukakan pendakian yang memenatkan.





baca sepenuhnya :






No comments:

Post a Comment

.